Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Firmy Visual real, s.r.o., zapísanej v Obchodný register Okresného súdu Košice I, Oddiel: Sro, vložka č.: 42598/V, IČO: 51192748, DIČ: 2120627993 s miestom podnikania: Zombova 1305/45, 040 23 Košice, Slovenská republika. Štatutárny orgán (konateľ): Ing. Martin Seman, v ďalšom texte len „spoločnosť“.
- Spoločnosťou sa rozumie právnická osoba s názvom firmy Visual real, s.r.o., podnikajúca na území Slovenskej republiky, zapísaná v: Obchodný register Okresného súdu Košice I, Oddiel: Sro, vložka č.: 42598/V, IČO: 51192748, DIČ: 2120627993 s miestom podnikania: Zombova 1305/45, 040 23 Košice, Slovenská republika na základe predmetu činnosti: sprostredkovanie predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností (realitná činnosť).
- Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej živnostník poskytuje svoje služby na základe vyššie uvedeného predmetu činnosti.
- Ak klient usúdi, že služby poskytované spoločnosťou sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť výhradu / výhrady (ďalej len „reklamácia/reklamácie“):
a) poštou na adresu: Zombova 1305/45, 040 23 Košice, Slovenská republika
b) elektronicky na adrese: info@visualreal.sk
c) telefonicky na čísle 0948 863 836. Spoločník a klient sa v prípade telefonického kontaktu dojednajú na ďalšom postupe ohľadne podania a spísania reklamácie, postupu pri jej riešení atď. - Spoločnosť spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol v papierovej forme. Rovnopis alebo kópiu reklamačného poriadku si ponecháva aj klient podávajúci reklamáciu.
- Klient je povinný uplatniť reklamáciu písomne s vlastnoručným podpisom a je povinný ju spísať určito, zrozumiteľne, správne a presne uviesť reklamované skutočnosti, ktoré namieta a svoje tvrdenia aj vierohodným spôsobom dokázať - preukázať, najmä predložením právne relevantných dokladov preukazujúcich tvrdené skutočnosti. Klient má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie. Klient je ďalej v tejto reklamácii povinný uviesť aj práva, ktoré týmto spôsobom voči spoločnosti uplatňuje a ktoré nie je oprávnený neskôr meniť bez súhlasu spoločnosti.
- Spoločnosť klientovi podávajúcemu reklamáciu, potvrdí prijatie reklamácie.
- Spoločnosť preskúma opodstatnenosť reklamácie a uzná ju ako oprávnenú, alebo neoprávnenú.
- Klient je povinný spoločnosti poskytnúť všetku súčinnosť potrebnú na objasnenie reklamovanej skutočnosti.
- Vybavenie reklamácie sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je možné, najmä ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie stavu reklamovanej služby, klient je o vybavení reklamácie upovedomený najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Pokiaľ spoločnosť uzná reklamáciu za oprávnenú, poskytne klientovi náhradu vo forme zľavy na reklamovanú službu alebo iné plnenie.
- Neuznané reklamácie oprávňujú klienta na podanie žiadosti o opätovné preskúmanie oprávnenosti reklamácie do rúk konateľa spoločnosti, ktorý reklamáciu znovu posúdi a svoje rozhodnutie oznámi klientovi. Spory, ktoré môžu vzniknúť medzi zmluvnými stranami pri plnení zmluvných povinností budú riešené mimosúdnou cestou, alternatívnym riešením sporov podľa príslušných ustanovení zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ak by napriek tomu nedošlo k dohode, platí, že v prípade sporu je príslušný vecne a miestne príslušný súd Slovenskej republiky.
- Na základe zistení učinených z reklamačných protokolov vyvodzuje spoločnosť dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií.
- Ostatné právne vzťahy medzi spoločnosťou a klientom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi živnostníkom a klientom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území SR, a to v tomto poradí.
- Spoločnosť je oprávnená z dôvodu zmien vo svojej obchodnej politike alebo zmien právnych predpisov na území SR, alebo na základe vývoja právneho alebo podnikateľského prostredia, alebo v záujme bezpečného fungovania informačného systému, alebo minimalizácie rizika, tento Reklamačný poriadok kedykoľvek meniť, alebo dopĺňať.
- Spoločnosť určí zverejnením, alebo vo svojich prevádzkach, alebo na svojej internetovej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Za vady služieb nemožno považovať vady spôsobené samotnými okolnosťami vyššej moci – napr. povodeň, snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom, vrátane prerušenia dodávok elektrickej energie alebo vody.
- Spoločnosť spracováva osobné údaje v zmysle zák. č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
- Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1.1.2017
Zombova 1305/45
040 23 Košice - mestská časť Sídlisko KVP + 421 948 863 836
info@visualreal.sk www.visualreal.sk
Reklamačný formulár
Firmy Visual real, s.r.o., zapísanej v Obchodný register Okresného súdu Košice I, Oddiel: Sro, vložka č.: 42598/V, IČO: 51192748, DIČ: 2120627993 s miestom podnikania: Zombova 1305/45, 040 23 Košice, Slovenská republika. Firma je zastúpená fyzickou osobou podnikateľom: Ing. Martin Seman
Dátum podania reklamácie: ................................................................
Údaje o maklérovi, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje: ............................................................................................... Typ transakcie, ktorá bola zrealizovaná: □ predaj □ prenájom □ kúpa
Špecifikácia nehnuteľnosti: .................................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................................................................................................
Údaje o osobe, ktorá podáva reklamáciu (meno, priezvisko, adresa, kontakt, email): ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................................................................................................
Vecný obsah reklamácie (vyplňuje osoba, ktorá podáva reklamáciu). Špecifikujte tiež pochybenie v konaní makléra alebo samotnej realitnej kancelárie.
......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................................................................................................
V ............................................, dňa ............................................ ................................................................................................................. Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu
Zombova 1305/45
040 23 Košice - mestská časť Sídlisko KVP + 421 948 863 836
info@visualreal.sk www.visualreal.sk
Vyjadrenie k reklamácii spoločnosťou Visual real, s.r.o.:
......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................................................................................................
Reklamácia bola uznaná za oprávnenú: □ áno □ nie
Odôvodnenie: .................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................................................................................................
Spôsob vybavenia reklamácie: ............................................................................................................................................................ ......................................................................................................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................................................................................................
V ............................................, dňa ............................................ ................................................................................................................. Martin Seman
__________________________________________________________________________________ S vybavením reklamácie: □ súhlasím □ nesúhlasím
V ............................................, dňa ............................................ ................................................................................................................. Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu
Zombova 1305/45
040 23 Košice - mestská časť Sídlisko KVP + 421 948 863 836
info@visualreal.sk www.visualreal.sk